tiistai 30. huhtikuuta 2013

Pärnuuseen matkalla!

Nyt on ollu niin haipakkaa ettei ole kerinny edes bloggailemaan!
Viikonloppuna oli joukkueen kans mökkeilemässä. Vuokrattiin semmonen vanha maatila johon kuulu iso sauna ja palju! Ihanaa lillua paljussa kun ulkona oli tosi kylmä! Saunaosastolla tuli vietettyä monta tuntia :D
Huomasin viikonloppuna taas että sipsit ei sovi mun mahalle. Söin niitä jonkinverran ja heti maha turpos, alko pierettää ja aamulla kauhea ripuli. Maha oli sunnuntaina kipee ja näytti ihan potkupallolta. Auts! Mutta muuten oli kyllä rentouttava ja hauska viikonloppu likkojen kanssa!

Mulla tuli viime viikolla olkapäähän sidekalvon tulehdus. Perjantaina jouduin käymään lääkärissä ku särki niin paljo ettei oikein saanu nukuttua. Lääkäri laitto siihen kortisonipiikin, mutta en mä kyllä oo huomannu että siitä olis jotain merkittävää apua ollu. Voltaren kuurilla olen nyt viikon verran ja kyllä tota särkee edelleen kun lääkkeen voima loppuu. Toivottavasti se siitä paranis ku lääkäri sano että monilla saattaa tulla krooninen tulehdus! Mulla tuli synnytyksen jälkeen nivusen lähentäjälihaksen päähän joku tulehdus jonka kanssa taistelin yli vuoden enkä nyt halua uutta kierrettä!Peukut pystyyn että.tää menis lääkekuurilla ohi!

Niin ja nyt ollaan menossa Helsingin länsisatamaan ja matka jatkuu kohti pärnuun kylpylää! Vietetään siis vappu siellä ja tullaan torstaina takasin. Ihanaa :D
Elikkäs hyvää vappua kaikille!

P.S. Punnitus jää nyt tältä viikolta väliin. Tänä aamuna kyllä kävin ja samassa painossa olin ku viime viikollakin!

2 kommenttia:

  1. Hei miten tuo olkapään tulehdus oireilee? Mulla on ollut olkapääongelmia jo useamman vuoden, liikerajoitteisuutta, särkyä jne. Nyt olen itse itselleni määräämällä tulehduskipulääkekuurilla ja n. viikon jälkeen aion kokeilla jumppaa. Jos ei auta, lääkäriin. Toivottavasti pääset vaivasta nopeasti eroon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla särkee tuota koko oikeaa olkapäätä, mutta kun tunnustelee niin kipein kohta on tuossa edessä. Sormella kun painaa ni meinaa huuto tulla! Nyt tosin rauhottunu kun oon voltaren kuurilla, mut tosiaan kortisonista en huomannu olevan kummempaa hyötyä.

      Poista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D