perjantai 5. huhtikuuta 2013

Hienosti menee mutta viikonloppu uhkaa!

Tällä viikolla on syömiset menny tosi hienosti. Oon ottanu töihinkin mukaan salaattia ruuan kans ja syönyt kohtuudella. En tiedä voiko muka näin nopeesti maha tottua mut tuntuu että täytyn paljon vähemmästä. Oon pienentäny ruoka-annoksia, mutta ei mulla silti ole nälkä.
En oo syönyt muuten yhtään herkkuja koko viikolla!! Ja niitä kyllä on kaapissa mut oon pystyny hillitsemään itteni :D Siihen tosin tulee muutos heti huomenna ku on taas synttärit...tosin ajattelin ottaa ihan maltillisesti herkkuja mut jotain kuitenki. Tuskin pieni määrä lihottaa ku oon kuitenki käyny joka päivä lenkillä ja muun viikon syöny hyvin?! No se nähdään keskiviikkona...

1 kommentti:

  1. Pieni määrä ei kuitenkaan torpedoi mitään :) Se on enemmän kiinni siitä, mitä valintoja tekee päivittäin; jos syö päivittäin yli 3000 kcal, sillon lihoo, ja jos syö muuten (laihduttaessaan) 1500kcal-1800kcal, niin ihan hyvin voi syödä jonkun kakunpalan :) Eikä se kolme kertaa viikossakaan haittaa, kunhan se ei ole kokoaikaista!

    Kohtuudella sitäkin. :)

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D