maanantai 22. huhtikuuta 2013

Kahvakuulailua

Tänään kaivoin taas kahvakuulan esiin ja aloin heiluttelemaan. Tein n.puoli tuntia sillä ja sitten vielä vatsa ja selkälihasliikkeitä. Nyt jo alkaa jaloissa tuntumaan :) Ainoana haittana oli meijän juniori joka halus kans leikkiä kuulalla. Ei millään meinannu ymmärtää että sattuu jos se kuula osuu päähän! Oli pakko antaa rusina-aski että sain treenata hetken rauhassa...lahontahan on tunnetusti yks parhaista kasvatusmetodeista :)

Mä oon varmaan masokisti ku tykkään tosta treenin jälkeisestä kivusta. Siitä ku on vaikeeta nousta sängystä ku jalat on niin kipeet. Se on jotenki palkitsevaa kipua. Tietää että oot tehny kunnon treenin ja siks paikkoja kolottaa.  Pienestä pitää hakea iloa :)

Hyvää viikonalkua kaikille!

1 kommentti:

  1. Hellou, täällä toinen masokisti :) Mikään ei tuota samanlaista mielihyvää kuin treenin jälkeinen lihaskipu :) Mä ymmärrän sua niin hyvin! tsemppiä kovasti sinne :)

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D