keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Punnituspäivä vol3

Kävin siis tänään puntarilla ja pudotusta oli huimat 200g! No pudotusta silti. Kyllä se voipakettiin loven tekee 200 grammaakin jos sillee ajattelee! No mutta ihmeellistä siis on toi kehonkoostumuksen muutos...Elikkäs rasvaa on kadonnu monta prosenttia, mutta voiko muka lihasprosentti kasvaa noin paljon? Oon kyllä harrastanu liikuntaa melkein joka päivä, mutta en mä lihaskuntoliikkeitä oo hirveesti tehny. Mun kehonkoostumusmittari on Omronin, että luulis sen olevan ihan laadukas laite. Jos joku viisaampi osaa selittää että nouseeko toi lihasprosentti siksi että rasva katoaa ympäriltä vai miten se on noin pompsahtanu?

Tietty olisin ollu onnellinen suuremmasta pudotuksesta, mutta näillä mennään. Pääasia että putos! En kyllä osaa eritellä miksi ei pudonnut enempää, Koska hirveitä repsahduksia ei käynyt. Sunnuntaina söin sen omenapullan vaniljakastikkeella ja tiistaina pienen slicen juustokakkua. Siinä oli tän viikon herkut. Ehkä mun pitää kiinnittää enemmän huomiota noihin annoskokoihin. Pitäis oikein jostain opiskella että paljonko esim. kastiketta kannattaa ottaa jne. Mä oon tosi huono tossa kaloreiden laskemisessa kun aina tulee joku tuote minkä kaloreita en löydä ni homma tyssää siihen. Painonvartijoiden pisteet tulee selkäytimestä kun niillä laihdutin joskus kymmenen vuotta sitten :D Jospas mä tekisin oikein ruokapäiväkirjaa hetken aikaa ni näkis mitä tulee syötyä ja paljonko. Siinäpä tavotetta taas.

Tänään kävin ennen aamupalaa n.5km lenkin ja sitten oli vielä säbäpeli äsken, että liikuntaa riitti kyllä tällekin päivälle ihan mukavasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D