maanantai 15. huhtikuuta 2013

Vihreän teen voima!

Mä oon nyt pari viikkoa juonu taas vihreetä teetä n.2-5 kuppia päivässä ja sen kyllä huomaa! Se laittaa kyllä nesteet kiertämään ja vessassa pitää käydä huomattavasti useammin. Mulla on se ongelma että en hikoile kovin helposti ni vihreä tee auttaa siihenkin. Oon nyt tehny niin että.kun mennään esim. saunaan ni juon teen puoli tuntia ennen. Ei tarvi istua kauaa lauteilla ku hikikarpalot alkaa jo valua! Muuten mulle ei välttämättä tule hiki saunassa vaikka löylyttelis kuinka kauan. Iho on yleensä vaam semmonen vähän nihkeä. En tiedä mistä johtuu mutta aina olen tämmönen ollu :) Eli juokaahan vihreetä teetä!

Kävin muuten tänään piiitkästä aikaa uimassa. En mä siinä hirveesti kerinny yksin uimaan kun oli poika ja anoppi mukana. 500m uin + pojan kanssa temusin kaikenlaista. Oli kyllä kivaa! Uiminen on liikuntamuodoista yks mun lemppareista. Meijän kylän uimahalli on remontissa syksyyn asti mut kyllä tässä 20km säteellä on 3 uimahallia jossa vois käydä. Vois ottaa ihan tavaksi! Tosin noi uimahallien hinnat on nykyään aika suolaset kun nytkin uinti makso 6,5€/hlö. Mut kaikkihan nykyään kyllä maksaa!

Mut nyt untenmaille! Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :D

2 kommenttia:

  1. Uinti maksaa kyllä tosissaan ihan liikaakin jo... Meillä täällä yksi halli veloittaa onneksi noin 4€/krt :) Kaikki maksaa - valitettavasti. Uiminen on kyllä tosin erittäin hyvä liikuntamuoto! :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on sama juttu saunassa, iho aina vaan ihan nihkeänä vaikka kuinka löylyttelis. Mut luulempa et itsellä se on vaan nesteiden puutosta kehossa kun oon niin huono juomaan :/ Joudun oikein kiinnittämällä kiinnättää huomiota juomiseen, et muistaisin juoda ees jonkun verran.

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D