perjantai 26. huhtikuuta 2013

Kalorinlaskentaa

Äääh mulla menee hermot jo nyt tähän kalorinlaskemiseen! Yritin niitä tuonne kiloklubiin kirjata, mutta menee ihan älyttömästi aikaa enkä löydä haluamiani juttuja. Laitoin syömiseni laskuriin niin sem mukaan olen syönyt tänään 752 kaloria. Sehän on ihan liian vähän. Laitan nyt siis tähän mitä olen syönyt tänään.

Aamupala klo9
-2,5dl itsetehtyä mansikka-vadelmakiisseliä (ei lisättyä sokeria)
-ruispalasiivu
-margariiniä leivän päälle
-broilerileikkelettä
-juustosiivu
-kurkkua ja paprikaa
-kupillinen vihreää teetä

Lounas klo12
-3dl jauhelihakeittoa

Välipala klo14
-iso kuppi vihreää teetä
-1 pala 78% suklaata

Päivällinen klo16
-3dl jauhelihakeittoa
-3 hapankorppua+margariinia
-3 juustosiivua

Iltapala 19.40
-2,5dl 4viljanpuuroa
-0,5dl kiisseliä

Siinäpäs tän päivän syömiset. Mitäs ootte mieltä?Olen juonut tänään yhteensä 5kuppia teetä tilkalla maitoa. Kai niistäkin kaloreita tulee...

Mä muuten ihmettelin keskiviikkona miksei tippunu enempää ja turvotti niin älyttömästi. No sehän selvis kun tutut naistenvaivat alko. 2pvä liian aikasin, mutta toisaalta hyvä ku ollaan lähdössä pärnuuseen kylpylälomalle tiistaina :D nyt tekee taas kaikkea mieli mutta taistelen!

2 kommenttia:

  1. Mun silmiin aika hiilihydraattipitoista ja kasviksia & proteiinia turhan vähän. En tiedä minkä verran ja millaisilla tehoilla liikut, mutta itse paljon liikkuvana en kyllä noin vähällä pärjäisi :)

    VastaaPoista
  2. En mä nyt hiilaripitoiseksi tuota miellä:) kai sun jauhelihakeitto sisältää runsaasti kasviksia ja jauhelihaa.

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D