keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Punnituspäivä

Pelonsekaisin tuntein astuin herättyäni vaa'alle mutta sieltähän pompsahti 93.9 eli pudotusta 900g!! Jippii! Vaikka oli se herkuttelupäiväkin lauantaina. Kyllä se vaan on totta että yhtenä päivänä jos herkuttelee ni se ei niin vaikuta, mutta jos ottaa parin päivän överit (niinku yleensä OLI tapana) ni se on liikaa. Nyt on vielä yövuoro joka vaikuttaa muhun niin että esim. maha ei toimi ni sinänsäkin hyvä tulos!

Tosin huolestuttavaa on se että kehonkoostumusmittarin mukaan lihasta on lähteny ja rasvaa tullu lisää. Voikohan toi pitää paikkaansa? Mun pitäis kyllä alkaa taas tekemään noita lihaskuntojumppia. Sillon ku olin kotona muksun kans tein niitä melkein joka päivä ku muksu köllötteli lattialla. Taas oon käyttäny vuorotyötä tekosyynä et en kerkiä jumppaamaan. Kyllä mä kerkiäisin mutta en saa aikaseks!!
Eli uus lupaus: teen jonkinlaisen kotijumpan 3 kertaa viikossa

1 kommentti:

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D