sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Tulihan sitä herkuteltua...

Tässä lista mitä herkkuja söin eilen:

Mangojäätelö
Pieni pala lohipiirakkaa
Pieni pala mustikkapiirakkaa + vaniljakastike
4 pikkulusikallista kakkua (jäi pojalta)
3 pikkulusikallista lakritsijäätelöä (jäi pojalta)
8 palaa Daim- suklaata
5 noitapilli karkkia
Kourallinen sipsiä
Karpalolonkero saunan jälkeen

Toi lista näyttää järkyttävältä vaikka ajattelin että en syöny paljo! Paljonkohan noista kaikista tuli kaloreita...parempi etten tiedä! Mä tosiaan kyllä hillitsin itteeni etten syö paljoa vaikka se ei ehkä siltä näytä. No tärkeintä kai on että lopetin eiliseen enkä jatka parin päivän mässäilyä. Nytkin kyllä tekee hirveesti mieli tota Daim-suklaata joka tuolla kaapin hyllyllä makoilee! Ja sipsiä...siitä mä oon kyllä ylpeä että vaikka sipsit on mun heikko kohta ni söin vaan muutaman :D pakko lohduttaa itteensä jollain...

Meillä oli viikonloppuna serkun perhe kyläilemässä ni liikunta jäi eilen kokonaan pois. Perjantaina kävin kunnon lenkin ja tänäänkin tein jo lenkin ja illalla olis vielä 1,5h salibandyharkat. Toivottavasti tämmönen liikuntapäivä vähän tasottaa tota eilistä! Oli outo käydä lenkillä ku sataa taivaantäydeltä lunta. Nyt on niin kauan paistanu aurinko ja ollu ihana lenkkeilykeli et nyt pisti vähän masentamaan tuolla pöpperössä talsiminen koiran ja vaunujen kans. Mut eikö sitä sanota et uusi lumi on vanhan surma. Ja kun laskee ni mulla on 17pvä kesäloman alkuun ni vois pikkuhiljaa tulla ne helteet :D

Töistä puheenollen mulla olis 4 yövuoroa eli ruokarytmi pyörähtää taas ylösalasin. Ja liikunta jää yleensä vähemmälle yöviikolla, mut yritän nyt tsempata. Kyllä sen selvästi huomaa että on yövuorossa ku mulla ainakin on semmonen ihme krapulainen olo. Ja tekee ihan hulluna mieli syödä kaikkee hyvää ku on väsyny! Viimesenä yönä meillä on työkavereiden kanssa tapana hakee viereisen abc:n hesestä ateriat. Juhlitaan alkavia 6 vapaita. Oiskohan se ruishamppari kevyempi ku kerroshamppari jonka yleensä otan?
No mut nyt kamppeet kassiin ja harkkoihin!

2 kommenttia:

  1. Moi! Päätin tulla käymään vastavierailulla :) Tuo "uusi lumi on vanhan surma" on mullakin eilisestä asti ollut mantrana. Josko tästä vielä kesä alkaa...

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D