tiistai 9. huhtikuuta 2013

Pää sekasi yövuorosta

Kaks yötä takana ja kaks vielä edessä. Kroppa on taas ihan sekasi ku en saa kunnolla nukuttua. Ihmeellisessä krapulaisessa sumussa oon tänkin päivän pyöriny. Kävin pojan kans iltasella MLL:n perhekahvilassa. Piti mennä kävellen mutta tuli niin kiire ettei oltais kävellen keritty ni hurautin autolla. Eli siinä ne liikunnat sitte oli...Eilen en kyllä jaksanu edes ajatella liikuntaa mut pääasia että syömiset on menny tosi hyvin!
Töissä mulla on ollu eväänä pari leipää, tonnikalaa ja raejuustoa ja vihreetä teetä. Kotona söin tänään weetabix strawberry mini "muroja" ja ennen töihin lähtöä kanaa ja salaattia. Eli aika kevyesti on menny ruuan suhteen. Ei ole tehny edes mieli herkkuja niinku yleensä yövuorossa. Ehkä tonne takaraivoon on iskostunu ettei niitä nyt syödä! En ottanu edes perhekahvilassa ihanaa vaniljapullaa vaikka niitä oli siinä tarjolla :D

Mulla on huomenna punnituspäivä. Toivoisin että olis paino pudonnu edes vähän vaikka lauantaina tulikin herkuteltua. Oon kyllä syömisten suhteen ollu tosi tarkka muina päivinä ja lenkilläkin oon käyny 4 päivänä ni toivotaan toivotaan...

Lueskelin aamulla blogeja ennen nukkumaan menoa. Huomasin että aika moni on Jutan SD ohjelmalla pudottanu huimia määriä ekalla viikolla! Mäkin harkitsin aluksi että osallistun siihen mutta sitten ajattelin etten millään kerkiä harrastaa niin paljon liikuntaa ja vuorotyössä en pysty syömään niin säännöllisesti. Suurinpana kai se etten raaskinu maksaa eikä mulla ole mahdollisuutta käydä salilla. Nyt kun soirryn kesäkuussa normaaliin päivätyöhön ni vois jotain tollasta harkita! Nyt vaan seuraan sivusta ja tsemppaan SDläisiä...3kg viikossa on kyllä mahtava suoritus! Huomista hermostuneena odotellessa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D