keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Punnitus osa2

Äkkiä tässä töissä kahvitauolla kirjotan!
Eli joo aamulla kävin puntarilla ja näytti 92.8kg eli taas kilo lähti viikossa! Kehonkoostumusmittausta en kerinny tekemään ku oli kiire töihin, mut ens viikolla sitte. Sitäpaitsi mä oon kärsiny 6 päivää niin pahasta ummetuksesta että olin ihan varma että oon "lihonu" ku ei oo moneen päivään päässy tyhjennykselle. No mut hyvä näin :)

Tosi hyvin tää viikko on kyllä menny varsinki liikunnan osalta ku oon 3 kertaa tehny kahvakuulatreenin ja 6krt käyny lenkillä. Eilen tein koiran kans illalla 5,5km hikilenkin kun kerrankin pysty menee ilman vaunuja! Juoksinkin vähän matkaa mutta kuten fysioterapeutti sano ni mun tekniikka on niin huono ettei mun kannata juosta. Mä astun kantapää edellä ni jalka tärähtää niin paljo että tulee lonkat ihan älyttömän kipeeksi. Siihen ei auta edes laihtuminen! Sillon kun painoin 80kg ni oli ihan sama ongelma. Pehmeellä alustalla pystyy paremmin et esim. salibandyä pystyy hyvin pelaamaan mut siinä se juoksu on vähän erilaista. Mutta kyllähän toi reipas kävelykin auttaa :)

5 kommenttia:

  1. Mahtava pudotus!

    Ummetus on kyl niin ärsyttävää! Ja se vaikuttaa kyl niin selvästi painoon.

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)

    Joo pitää varmaan hakee jotain lääkettä tohon vaivaan...

    VastaaPoista
  3. Mahtavaa, hienoa! Tosi hyvin tippuupi paino :)
    Laxoberon on vissiin ihan hyvä valmiste tuohon ummetukseen :)

    VastaaPoista
  4. Reipas kävelyhän on se kaikista paras vaihtoehto!

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D