torstai 4. huhtikuuta 2013

Synttärisuma!

Meillä on aina näin keväällä tosi monet synttärit missä pitää käydä kahvipöydässä pyörähtämässä. Siitähän tulee sitte se ongelma että esim. ens viikolla olis 3 juhlat ni miten kieltäydyt herkuista? Mitä herkkuja voit ottaa ja mikä on ehdoton ei?
Pääsiäisenä oli kahdet synttärit ni otin molemmilla vaan kakkua ja muut jätin syömättä. Mua katottiin vähän ihmetellen ku pöytä notku herkkuja ja mulla on lautasella pieni kakunpala. Onko epäkohteliasta olla ottamatta ku emäntä on laittanu pöydän koreeks? Kyllä mä ite ainakin ajattelen ku joku ei ota mun leipomuksia että onko niissä joku vikana :D
Pitää vaan yrittää käydä kunnon hikilenkillä noina päivinä ja otan vaan vähän. Yleensähän tietty ottaisin kaikkee mahdollista ja sitten olis älyttömän huono olo juhlien jälkeen. Onko sekään sitten hyvä?
Ja se on yks että pitää syödä kotona kunnon ruoka ennenku lähtee ettei tuu sitten nälkään vedettyä makeeta mahan täydeltä. Ja kahvipöydässä pitäis aina olla vesikannu josta voi ottaa vettä. Se vie maun pois suusta ni ei tee niin paljo mieli ahmia :)
Tälläsiä vinkkejä mä pähkäilin onko muita? Onko jollain muuten hyviä reseptejä kevyistä herkuista?

1 kommentti:

  1. Mielestäni ei ole pakko syödä kahvipöydän herkkuja. Kieltäytyy vain kohteliaasti, niin eiköhän se talon emäntäkin ymmärrä asian.

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D