maanantai 1. huhtikuuta 2013

Potkaistaas tää projekti käyntiin!

Nyt olis tarkotus löytää se hyväkroppanen muija tästä hötön keskeltä! Kattelin tota kultsi sinusta on tullut pullukka- ohjelmaa ja totesin miehelle että mä sopisin just tohon! Elikkäs alotetaan sitte ihan oma ohjelma :D
Mitään sen kummempaa dieettiä tai ruokavaliota en aijo noudattaa, koska tarkotus olis oikeesti löytää semmonen loppuelämän terveellinen ruokavalio. Yritän siis syödä kohtuu järkevästi ja kuluttaa enemmän ku syön. Ai että ku on niiiin helppo sanoo noin mutta vielä ku tekis niinku sanoo!
No mutta tervetuloa mun matkalle napani ympäri!

1 kommentti:

  1. Hyvä asenne! Dieetit ja ihmeelliset ruokavaliot hiiteen! Pienillä parannuksilla kun saa jo isoja muutoksia (pitkällä aikavälillä) aikaan!

    Ja tosiaan kun päivän peruskulutus on melkein se 2000kcal luokkaa, niin aika pienelläkin muutoksella saa isoja juttuja aikaan. Ittellä vaikeinta oli huomata se oikea määrä mitä kandee syödä - keittiövaaka oli apuna ja valaisi mua aivan mielettömän paljon!

    Liikunnan kanssa kannattaa ottaa asenne; teen sitä mikä tuntuu kivalta ja omalta. Sitä jaksaa tehdäkin sit jonkun aikaa enemmän, kuin semmosta mitä ei normisti edes harkitsis! Itte seuraan liikunnan kalorinkulutusta pääasiassa huvin vuoksi, ja syötyjä kaloreita, että ei huomaamattaan ala syödä vaikka liikaa :)

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D