sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Yllärirepsahdus :)

Mulla on menny syönnit tosi hyvin tällä viikolla. En ole sortunut kun 1 palaan tummaa suklaata :) Ajattelin että tää viikko on tosi tiukkaa ruuan suhteen kun yritän saada vielä mahdollisimman paljon pois ennenku lähdetään pärnuuseen 30.4. Noh kuten on varmaan käyny selväksi ni vaihdan työpaikkaa ja mulla oli tänään viimenen aamuvuoro vanhassa työpaikassa (enää 2iltavuoroa jäljellä). Meillä on semmonen 5hlö tiimi jossa tehdään aina töitä ja mun lisäksi siihen kuuluu 4 miestä. Tänään menin töihin klo7 ni mua odotti katettu aamupalapöytä ja mut ohjattiin pöydän päähän istumaan. Sitten tuli uuteen hienoon kuppiin ihanaa teetä ja lautaselle 2 lämmintä karjalanpiirakkaa munavoilla. Jälkiruuaksi oli vielä omenapiirakkaa vaniljakastikkeella :D en todellakaan voinut enkä halunnut sanoa että en laihiksen takia voi syödä tälläistä! On kuitenkin kyseessä 4 raavasta tehdastyöntekijää joten olin niin häkeltynyt ja liikuttunut ihanasta ylläristä ettei tullu edes huono omatunto! Wau aika hieno tiimi meillä. Loppupäivän ruuat on kyllä menny ihan suunnitelman mukaan ja kun käytiin veljen luona kahvilla en ottanut munkkia vaikka sitä oli tarjolla.

Liikuntaa olen harrastanut tällä viikolla 4krt, mutta lihaskuntoliikkeitä en ole tehny yhtenäkään päivänä :( oon menny aamuvuoron takia muksun kans kasin aikaan illalla nukkumaan ni ei oo jääny aikaa tehdä...seliseli...No mut nyt otan taas tiukasti nää laks viimestä päivää ni toivottavasti paino taas vähän nytkähtää alaspäin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D