torstai 11. huhtikuuta 2013

6 vapaata!!

Nyt olis yövuorot suoritettu! Toivottavasti nämä oli mun työuran viimeset yövuorot! Mullahan siis alkaa 24.4 kesäloma nykyisessä työpaikassa ja uuteen työpaikkaan vaihdan 3.6. Eli nyt olis 6pvä vapaata sitten 7pvä töitä ja lomalomalomaloma!!! Nyt saa siis ihan kunnon rutiinit päälle tuon syömisen suhteen ja tietty liikunnankin onnistuu sovittamaan päiviin paljon helpommin. Ihanaa!!

Eilen otin itteeni niskasta kiinni punnituksen jälkeen ja tein kunnon kahvakuulatreenin kotosalla. Toi kahvakuula on kyllä mun lemppari ku se on niin helppo mutta tehokas. Mä kävin joku aika sitten semmosen alkeiskurssin missä käytiin kaikki liikkeet läpi ja neuvottiin millä painoilla mitäkin liikettä kannattsis tehdä. Mä sain mieheltä joululahjaksi 6kg kuulan, mutta tarvisin toisenkin painavamman. Ehkä kun menee 90kg rikki ni ostan sen :)

Niin oli mulla eilen vielä salibandypelikin. Hiki tuli vaikka ei hirveen hyvin pelattukaan. Ja onneks meijän joukkue on niin kiva että vaikka hävittiin ni kaikilla oli hyvät fiilikset! Pääasiahan meille on liikunnan ilo.
Mut joo tänään en olekaan muutakun toipunu yövuorosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D