lauantai 5. lokakuuta 2013

Vapaapäivä

Mulla oli eilen pitkästä aikaa arkivapaa. Ei oikeastaan ollu mitään suunnitelmia, mut mukava päivähän siitä tuli. Aamulla heräsin ilman kelloa ennen seiskaa ja lähdin suorilta koiran kans lenkille. Tunnin lenkki ihanassa syksysessä kelissä ja loppulenkistä aurinkokin paisto tosi hienosti. Ihana aamunalotus!

Meijän uimahalli avautu remontin jälkeen tossa pari viikkoa sitten eikä olla vielä siellä käyty. Mies ehdotti et miten olis uiminen ennenku hän lähtee iltavuoroon. Eli ei muutakun kamat kassiin ja menoksi. Voi vitsi että oli huippua uida pitkästä aikaa. Poikakin oli ihan onnessaan. Tuli siinä n.kilometri uitua ja poljettua vedessä. Ja oli kyllä hieno uus uimahalli! Varmasti pian uudestaan!

Sieltä kun päästiin kotiin mies lähti töihin ja mä menin nukuttamaan poitsua. Herättiin molemmat kahden tunnin päästä...mun piti kyllä tehdä kouluhommia se aika, mut niin vaan kävi et nukahdin. No hyvää se teki ku oon viimeaikoina nukkunu vähä huonosti. Syötiin välipala ja lähdettiin kävellen kauppaan ku koira ootteli jo jalat ristissä. Extempore ostin leipomisvehkeet ja kun päästiin kotiin alettiin leipomaan. Pari pellillistä sämpylöitä ja korvapuusteja. Pakko oli maistaa yks molempia ja hyviä tuli. Sekoitin sämpylöihin lanttu-porkkanaraastetta ni maistu vähä erilaiselle.  Joka paikka oli ihan jauhoissa kun toi taapero innostu leipomisesta, mut eipä sillä väliä :) Kiva päivä ja paljo liikuntaa!
Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D