lauantai 5. lokakuuta 2013

Taas uusi suositus!

http://m.iltalehti.fi/terveys/2013100417566374_tr.shtml

Löysin iltalehden sivuilta tälläsen jutun. Alkaa menee hermot jo näihin kaikenlaisiin ohjeistuksiin ja suosituksiin. Ei oikeesti voi enää syödä mitään jos noudattais kaikkia näitä. Kaikki aiheuttaa syöpää, kolesteroliarvojen nousua ja jopa keskenmenoja. Kyllä mä uskon siihen että "olet mitä syöt"- lause pitää paikkaansa. Ruoka-aineet vaikuttaa elimistöön, mutta tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa. Näistä saa naisten lehtiin hyviä artikkeleita ja iltapäivälehtiin otsikoita. Kuinkahan monta laihdutuslööppiä nytkin on ollut lööpeissä. Millon Paula Koivuniemeltä on lähtenyt 10cm vyötäröltä sauvakävelemällä tai ohjeistetaan mitä ei ainakaan kannata syödä aamupalalla. Hermot meni tällä viikolla kun lööppinä oli: Suurin osa rintasyövistä olisi voitu estää. Mun äiti on kuollu rintasyöpään ja mua ei lohduta yhtään et se olis voitu estää!!! Syöpä tulee jos tulee ja thats it!  Järki käteen näissäkin jutuissa.

Huh ku ärsytti, mut nyt helpotti :D

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä kanssasi!
    Ihan sekaisin menee jos jokaista ohjetta uskoo ja noudattaa, oma kultainen keskitie on se kaikista paras :)

    - Hanna
    hansuhoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Koko ajan muuttuu. se mikä on tänään suositeltavaa, on huomenna myrkkyä. Ja toisinpäin!

    VastaaPoista
  4. Mun yks ihana ystävä kuoli tosi pahaan vatsa/suolistosyöpään ja se oli terveellisen ruoan perikuva. En usko yhtään että ravinto olis hänen tapauksessaan vaikuttanut asiaan.

    Sen sijan nuo sydänliiton lihasuositukset sun muut on musta tosi hyviä suosituksia. Kenen tarvitsee vetää lihaa 300 grammaa päivässä?

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D