tiistai 15. lokakuuta 2013

Reissaamista

Taas on menny ruokailut kyllä ihan päin per...ä! Siis lähinnä herkkujen suhteen :( viime viikolla tosiaan oli töissä parit synttärit ja nimipäivä (sillonki näköjään pitää tuoda herkkuja!). Sitte perjantaina mulla oli Helsingissä Pitäjänmäellä koulutus Kalevala Korun tehtaalla. Sehän oli pelkkää syömistä koko päivä!  Siellä oli aamukahvit,  taivaallisen hyvä lounas buffet- pöydästä ja vielä iltapäiväkahvit. Kulholliset karkkeja joka pöydällä jne...No eipä tarttenu hirveesti illalla syödä mitään!
Lauantai meni muuten hyvin, mut illalla mentiin mun veljen luokse saunomaan ja sen pojat oli tehny omenapiirakkaa! Pakkohan sitä oli maistaa kun ne oli leiponu. Ja hyväähän se oli.
Sunnuntaina lähettiin työporukalla GSW- (gold, silver &watch) messuille Helsinkiin. Aamu alko heti pullakahveilla, tosin mä päätin vaihtaa pullan ruisleipään. Jee yks oikea valinta koko viikkoon :)
No pomo osti autoon reissukarkkia ja koko hiton messut oli täynnä karkkia ja suklaata! Joka osastolla meille tungettiin karkkia tai muita herkkuja vaikka ennemmin mä olisin voinu ottaa niitä koruja vastaan! Aamu kymmenestä neljään asti me siellä messuilla vaellettiin eikä mitään muuta syötävää ollu ku ne karkit. Plaah! Sitten kun mentiin ravintolaan syömään ni tuli vedettyä niin että napa nauku. Siellä oli kyllä ihan älyttömän isot annokset ja tietty piti syödä koko annos! Siitä sitten pariks tunniks autoon istumaan kotimatkalle. Voin sanoo ettei ollu hyvä olo. Muut vielä söi niitä reissukarkkeja, mut mun teki vaan mieli oksentaa. Illalla en syöny yhtään mitään vaan makasin mahan vieressä sohvalla. Ihan Idioottia touhua!
Eilenkään ei ollu täysin herkuton, ku käytiin miehen enon tupareissa kahvittelemassa. Söin pienimmän pullan minkä kahvipöydästä löysin. Mua niin oksettaa tää jokapäivänen herkkujen syönti. Ei edes tee mieli, mut jotenki niitä vaan syö. Yäk! Nyt pitää ihan oikeasti ottaa itteeni niskasta kiinni!  Huoh...olisko neuvoja mitä mä nyt teen?

1 kommentti:

  1. Tiukka päätös ja itsekuri, eipä siinä muu taida auttaa - ikävä kyllä! :)

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D