maanantai 20. toukokuuta 2013

Uudelle kymmenelle!

Kansalaiset. Medbörjare. Näinä hikisinä ja herkuttomina aikoina on minulla ilo ilmoittaa että uurastuksemme tuottaa tulosta. Sokeri ja hiilihydraattihimoissa sitä on vaikea uskoa, mutta kyllä se porkkana tuo palkinnon! Eli naiset saanen sanoa että olen saavuttanut ensimmäisen tavoitteeni ja tänä sateisena maanantai aamuna vaaka näytti 89.7kg!!!! Todisteena kuva ohessa :)

Elikkäs ollaan lähdössä mökille niin punnitsin itseni jo tänään. Yllätyksekseni vaaka näytti tosiaan alle 90kg. Piti vähän hyppiä, ku kaikki muut nukku ni ei voinu pitää ääntä. Koira katto ihmeissään että mikä mulle tuli!

Mulla oli pienen pieni toive että ennenku alotan työt ni paino olis alle 90kg, mutta en uskaltanu sanoa sitä ääneen. En halunnu että kaikki pysähtyy taas siihen että mulla on liian kovat tavotteet. Mutta nyt voin siis tilata ajan kynsien laittoon :)

Mahtavaa maanantaita ja tulevaa viikkoa kaikille :D

7 kommenttia:

  1. Onnittelut, hyvältä näyttää! :)

    VastaaPoista
  2. Onnea! :) Mulla vaaka näytti tännää pyöreitä, 90kg :)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Ihan loistavaa!!! Onnea uudesta kymmenestä, mä odotan tota samaa lukemaa vielä ehkä viikon pari :) Se on jotenkin "maaginen" luku, kun paino alkaakin kasilla. Sitä on niin paljon lähempänä ns. normipainoisia ja ei ole enää ihan niin ei-hyväksyttävässä kastissa painonsa kanssa :D
    Tsemppiä hurjan paljon ja vielä kerran onnea saavutuksesta!

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D