sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Taas reissussa :D

Mulla on tänään kummipojan synttärit täällä Helsingissä ni päätin tulla serkun luokse pikku visiitille pojan kanssa :) 
Selailin nettiä ja huomasin että onnibussilla pääsee alle 20€ tampere-helsinki-tampere ni otin pojan kainaloon ja hyppäsin bussiin! Yks tyttö siellä bussissa sano että kun varaa tarpeeksi aikasin ni edestakanen matka maksaa 6€! Uskomattoman halpaa. Tuolla hinnalla kannattaa jo matkustaa.

Poikakin viihty bussissa ihmeen hyvin kun oli niin paljon kateltavaa. Ja tietty rusinoita jotka on sen lemppareita :) mä aloin miettimään et mitä ite ottais matkalle evääksi?! Ennen mä olisin ottanu karkkipussin ja kolmioleivän, mutta nyt se ei ihan niin menekään. Ostin siis banaanin ja proteiinipatukan. Ajattelin että noi olis hyvät, koska perillä mulle luvattiin ruoka. Päivällä olin syöny munakkaan joskus 12 maissa ja meidän bussimatka oli 16.30-19 ni jotain oli pakko syödä matkalla.

Serkulla mua sitten odotti sipuli-jauhelihapiirakka, juustonaksut ja suolapähkinät. Voi ei...Serkku oli ajatellu et pelin kunniaksi voidaan herkutella. Söin 2 palaa piirakkaa, kourallisen pähkinöitä ja muutaman naksun. Olin ihan täynnä! Onkohan mun maha pienentyny? Siis tosi hyvä että lopetin siihen kun tulin täyteen enkä jatkanu vaikka teki kyllä älyttömästi mieli! Jee ehkä mä oon jotain oppinu :)

Tänään olis ohjelmassa lintsillä käynti (kävellä ja katella, ei laitteita mulle kiitos!) ja ne kummipojan synttärit. Eli kiva päivä tiedossa! Kunhan toi sade vaan loppuis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D