keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Punnituspäivä

Jee painoa oli taas lähtenyt!! Kävin Pärnuun matkan jälkeen puntarilla ja sillon se näytti 92.3kg ja tänään 91.7kg. Viime viikosta on siis lähtenyt mun huonon matikan mukaan 600g! Jippii! Oli tähän vielä tuo Helsingin reissu, mutta senkin hoidin aika järkevästi ni ei paino noussu. Herkuttelin, mutta kohtuudella :D

Tässähän on menossa loppuelämän elämänmuutos joten sinänsä paino laskee mielestäni hyvin.
Moni on sanonu et kannattaisko ottaa tähän alkuun joku kaalisoppadieetti tai paasto mut oon huomannu et ne johtaa mulla vaan ylilyönteihin kuurin jälkeen. Eli näillä mennään hitaasti mutta varmasti.

Nyt takasin Suomen peliä kattomaan!

P.S. Yritetään huomenna ottaa kuvia. Tänään oli heti aamusta vieraita ni ei kehdannu alkaa kuvaamaan :D

2 kommenttia:

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D