maanantai 13. toukokuuta 2013

Kiire kiire

Taas on ollu tosi kiire viikonloppu!
Perjantaina meille tuli pihaan nuppikuormallinen kivituhkaa mikä piti siihen levitellä. Kauhea homma ja vieläkin olis vähän jäljellä. Samana päivänä meillä kävi metsuri pihassa kaatamassa kaks kauhean kokosta koivua. Oli kyllä pätevä miea kun kiikku siellä korkeella moottorisahansa kanssa. Ja kaato just siihen mihin sanokin! Asutaan tässä keskellä omakotitaloaluetta ja kyllä naapureittenkin pihoissa katottiin jännittyneenä et mihin puut rysähtää :) mut hyvin siis meni! Puuta köllötti pihassa siis vaikka kuinka paljon, mutta me ei niitä sillon vielä keritty alkaa pilkkomaan.

Sen sijaan lauantaina lähdettiin hakemaan kodin terrasta puutavaraa meujän terassia varten. Mua on pitkään ärsyttäny ettei meidän pihassa ole mitään kahvittelu-/ grillauspaikkaa. No nyt on :) Tosin aita on vielä tekemättä ku en tiedä millasen haluan. En kyllä oikeesti tajunnu että painekyllästetty puutavara maksaa noin paljo! Tai yleensäkin puu. No mut nythän on kodinterrassa asiakaskuukausi ja saa 10% bonuksia :) ja pakko toi oli nyt tehdä ku isäkin on täällä auttamassa! Ja hieno tuli!

Sunnuntaina vieteltiin äitienpäivää. Tosin mun poika on liian pieni vielä ostamaan/ tekemään mitään äitille. Sain kuitenkin syödä aamupalan ihan rauhassa mikä on kyllä luksusta! Niin ja käytiin anopin luona syömässä. Ainiin tekihän mies mulle ihanan iltapalan eli en todellakaan valita :)

Haettiin eilen vielä halkomakone veljeltä ja tänään ollaankin tehty puita koko päivä! Mulla oli poika apulaisena kun pinosin puita ja välillä oli pakko leikkiä hiekkaleikkejä. Hiki kuitenkin tuli kun oli niin lämmin päivä. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan! Ja huomenna homma jatkuu kun puita on vielä jäljellä.

On tullu niin paljon touhuttua että syöminenkin on ollu vähän niin ja näin. Siia lähinnä rytmi kun aika on menny pihalla ihan huomaamatta. Repsahduksia ei tällä viikolla ole ollut, koska äitienpäiväkakku oli suunniteltu herkku. 3 aamuna olen käyny kunnon kävely/juoksulenkillä ja 2 iltana tehny vielä lihaskuntojumppaa. Eli hyvä viikko liikunnan osalta, mut oon syöny liian vähä. Ei sekään hyvä ole. Mut toivotaan että edes vähän olis lähteny tällä viikolla. Otin muuten kuviakin itestäni viime keskiviikkona mut en oo kerinny niitä lisäämään...katotaan jos huomenna kerkiän aukasee tietokoneen ku kuvat on kameralla. Nyt aijon keittää iltateen ja rentoutua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D