keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Oho meneepäs aika nopeasti!

Tulipa tässä vietettyä pieni blogihiljasuus. En oo vaan saanu aikaseks kirjottaa ku aina on muka jotain muuta. Mut hyvin mulla menee. Herkuton tammikuu loppu ja tietenki sit lauantaina söin puolikkaan subin ja irtokarkkeja. Kyllä tuli paha olo! Meillä oli turnaus Hankasalmella eli kaks peliä hiki virraten + 6h bussimatkat. Siinä sitten ajattelin et voin ostaa irttareita bussiin ja oikein kuolasin ku tiesin et takasitulomatkalla saan syödä salmiakkia, suklaata ja jugurttirusinoita! No eipä niitä tarvinu syödä ku pari kourallista ni tuli täydellinen stoppi. Loput jäi sitte tuliaisiksi miehelle. Ilmeisesti tosta tammikuun herkuttomasta oli semmonen vaikutus ettei voi paljo syödä herkkuja!

Meidän joukkueeseen tuli tällä kaudella unkarilainen nainen pelaamaan. Hän on täällä aupairina vain tämän vuoden ja hän on jo nyt kauhuissaan siitä ettei saa suomalaista suklaata ensi vuonna.  Hän on täysin addiktoitunut! Naurettiin kun hän osti huoltoasemalta 4 suklaalevyä, 3 suklaapatukkaa, pätkispussin ja suffelipussin. Ne oli kuulemma viikonlopun herkut! Ja tämä nainen on tosi hyvässä kunnossa ja oikeasti vaan laihtunu Suomessa ollessaan! Miten voi olla mahdollista? No ei hän ymmärrä itsekään. Joillekin se kai tarttuu paremmin ku toisille...

Muutenkin kummasti tämä ruumiinkuva muuttuu laihtuessa. Olen nyt siis laihtunut yhteensä n.13kg siitä kun alotin.  Osa vaatteista joita käytin laihdutuksen alussa on jo pistetty kierrätykseen, mutta osaa käytän vielä. Sunnuntaina tein inventaarion vaatekaappiini ja eteen tuli outo ongelma: näytän kaikissa vaatteissani läskiltä! Siis niissäkin joita käytin ennen laihtumista. Esim. pari paitaa joita käytin aikaisemmin näyttää nyt jokaisen makkaran ja muhkuran. Miten mä oon kehdannu ennen käyttää niitä kun nyt en? Miten mä voin nyt näyttää hirveämmältä kun ennen?  Mun mies ei ymmärtänyt yhtään ku yritin hänelle tätä selittää. Hänen mielestä oon pienentyny niin paljon, että ei oo mitään syytä valittaa. Ymmärtääkö kukaan muu mitä mä tarkotan? Onhan tää jotenki outoa et kun laihtuu ni pukeutuminen vaikeutuu...
Mut hyvää viikonjatkoa kaikille :)

1 kommentti:

  1. Kyllä itekin huomaa, kun ei syö mitään herkkuja, niin yhtäkkiä maistuukin esim. suklaapatukka ihan järkyn makealle, melkein huonolla tavalla... Ja se huono olo... Jep.
    Se on niin epäreilua kun joillekin vaan ei tartu grammaakaan vaikka mitä söis! Mulla on ystävä, joka kerran osti suklaata viikonlopuksi, näytti kuittia ja se oli pidempi kun meidän kauppakuitit yleensä! Ja ei grammaakaan liikaa hällä. tosin, laihallakin jos liikaa herkkuja syö, niin sit se myös näkyy verisuonissa yms, eli riskit kuin pyöreämmällä kaverillaan saada esim. liikakiloihin liittyviin sairauksiin. Mut on se silti epäreilua...
    Onnea 13 kilosta! :) Kaipa se laihtuminen vaan muuttaa sitä kehonkuvaa, ja kiinnittää huomiota sit erilaisiin asioihin tai jotain... :)

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D