maanantai 17. helmikuuta 2014

Kauhea matkakuume

Mä haluan matkalle!!
Ihan järkyttävä halu johonki lämpimään. Mä oon niiiin kateellinen kaikille jotka lähtee hiihtolomalla reissuun. Mulla ei edes oo lomaa :(
Toisaalta mulle kelpais ihan mikä tahansa irtiotto arjesta. Nyt jotenkin puuduttaa tää puurtaminen. Aamulla ylös, koira pihalle, herätän pojan, syödään kaurapuuroa, vien pojan hoitoon, meen töihin, pääsen töistä, meen kotiin, leikin hetken pojan kanssa, iltatoimet, poika nukkumaan, miehen kanssa "laatuaikaa" haukotellen sohvalla, nukkumaan. Ja taas kaikki alusta!
Mä oon loman tarpeessa!
Maanantaifiilis...

Hyvää lomaa kaikille hiihtolomalaisille. Minä jatkan puurtamista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D