tiistai 11. helmikuuta 2014

Buzzador

Tää ei nyt liity mitenkään laihdutukseen, mutta ajattelin mielenkiinnosta kysellä kuinka moni teistä tietää mikä on buzzador?
Ideana on että buzzador lähettää sinulle tuotteita testattavaksi ja sinä kerrot rehellisen mielipiteesi. Joskus myös jaat ystäville tuotteita eli buzzaat tuotteita eteenpäin. Tutustuin buzzadoriin n.vuosi sitten kaverini kautta. Tähän mennessä olen testannut hammastahnaa, urheilujuomaa ja viledan liinoja. Oon tykänny hirveesti! Aika jännää saada aina paketti kotiin ja alkaa testailemaan :)
Tänään postiluukussa odottikin taas uusi paketti. Nyt testaan Oral-B sähköhammasharjan päitä. Eli ei muutakun testailemaan! Onko joku muu kampanjassa mukana?

2 kommenttia:

  1. Mää olisin halunnu kans tohon kampanjaan... :-(

    VastaaPoista
  2. Olen ollut buzzadorina jo 1,5 vuotta enkä ole päässyt yhteenkään kampanjaan. Taidanpa siis erota tuosta.
    Kikka

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D