tiistai 14. tammikuuta 2014

Pakkasakka

Tänä aamuna klo6.30 kun lähdin koiran kanssa lenkille mittari näytti -22 astetta! Aika rapsakka keli, mutta toisaalta niin ihanaa kun pöpöt kuolee. Nyt pitäis viedä petivaatteet pihalle ni sais pölypunkit kyytiä. Mun pappa aina sano että ukkosenjumala on suututtanu pakkasakan ku oli paljo pakkasta. Nyt se akka on kyllä kunnolla käärmeissään :)

Mun herkkulakko on sujunu itseasiassa ihan älyttömän hyvin. Ei vieläkään tee edes mieli mitään mättöä. Tosin mies teki lauantai illan kunniaksi aivan ihania ciabatta-tomaatti-mozzarella leipiä ja kysy et voitko syödä näitä herkkuja. Sen mielestä jos on herkuttomalla ni pitäis syödä vaan sellasta mistä ei tykkää. Mutta kyllä mä ne leivät söin. Lauantaina söin ateriankorvikepatukan, kun en kerinny syömään lounasta. Sunnuntaina säbäturnauksessa söin proteiinipatukan. Onko ne herkkuja? Onhan ne hyviä, mut en mä usko.

Mulla on ollu joka päivä askelmittari ku ajattelin vähän päivitellä paljonko se 10000 askelta onkaan. Huomasin että kyllä siihen saakin päivän aikana köpötellä! Entisessä työssä mulle tuli se aika helposti täyteen jo työpäivän aikana, mut nykyisessä tulee vaan n.2000 askelta päivän aikana. Koiran kanssa lenkit ja pojan vienti hoitoon + se että jään monta pysäkkiä aikasemmin bussista ja kävelen lopun matkaa yleensä johtaa siihen että illan päätteeksi on yli 10000 askelta.  Silti mä oon yllättynyt että parhaana päivänä mulla on tullu vaan 11487 askelta. Tosin ei mulla se kotona koko ajan ole mukana. Ja sunnuntaina ei ollu ollenkaan ku ei pelissä sitä oikein voi pitää. Mutta voin kyllä sanoa, että kyllä tämä kannustaa kävelemään. Varsinkin jos näyttää ettei ne askeleet tule täyteen! Onko muilla askelmittareita käytössä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D