tiistai 7. tammikuuta 2014

Kalorien laskentaa

Tämän aamun aamupala sisältää: 2ruisleipää, 2kalkkunaleikkelettä, 1sulatejuustoviipale, 100g turkkilaista jugurttia, 1tl hilloa, vihreätä teetä ja lasi vettä

Tammikuu on jo pitkällä ja mun kalorinlaskenta menee hyvin! Mies nauraa, että olen taas ihan onnessani kun saan listata ja laskea ;)

Olen nyt laskenut kaloreita viikon ajan ja tässä kalorimääriä:
Maanantai: 1581       liikunta 30 minuutin kävelylenkki
Tiistai:  pääsin n2500 kun tuli herkuteltua uuden vuoden kunniaksi
Keskiviikko:  1683      liikunta 45 minuutin kävelylenkki
Torstai:  1683
Perjantai:  1437       liikunta 30 minuutin kävelylenkki
Lauantai:  1734       liikunta 1h kävelylenkki
Sunnuntai: 1265      liikunta 1h ja 15minuutin säbätreenit
Maanantai: 1958     liikunta 45 minuutin kävelylenkki

Mitäs mieltä olette?

Sunnuntaille päivälle tuli kyllä ihan liian vähän kaloreita, vaikka söinkin kaks kertaa kunnon ruuan ja aamu- ja iltapalan. Herkkuja en ole syönyt koko tammikuussa eli silläkin saralla menee tosi hyvin! Ei vieläkään kyllä edes tee mieli. Nesteitä on lähtenyt vessassa käynnistä päätellen ja olo on paljon parempi. Punnituspäivä on huomenna joten sillon sen sitten näkee miten on käyny.. Toivotaan että edes jotain muutosta olisi painossakin tapahtunut.
Liikuntaa tuli tälle viikolle ihan hyvin, mutta lihaskuntoa pitäisi kanssa jaksaa tehdä. Aloitin yks ilta jumppaamaan olkkarin lattialla,mutta luovutin kun makasin selällään lattialla ja mun päällä oli sekä poika että koira. Eipä siinä jumppaamisesta tullut mitään :-) Tolla selättimellä oon sitten höylänny aamusin ja iltasin ku se on niin nopea.
Kelit sais kyllä olla vähän paremmat. Täällä on satanut melkein joka päivä vettä ja kauhea tuuli. Onneks on toi koira ni on pakko lähteä lenkille. Muuten sekin jäis varmaan tekemättä. Voi kun tulis edes vähän lunta!

Mites teidän tammikuu on sujunu?

Tätä joulun maisemaa on kyllä ikävä!

2 kommenttia:

  1. Tässähän tämä. Terveysasioita murehtiessa ehkä vähän, mutta nyt alkaa näyttää paremmalta. Kun kysyit siis, miten tammikuu on sujunut;)

    Itse olen miettinyt semmosta dieettiä kun paleo-kickstart. Muutenkin tuo paleoasia kiehtoo mua hirveästi, tavallaan monessa asiassa olen jo sen suuntaisesti toiminut. En ota mitään kalorijuttuja kun pitää oppia syömään kuitenkin ilman laskemisia.

    Mullakin on se fatsecret kyllä, täytyy tutustua. Eniten haluaisin tietää syömäni ruoan proteiini/hiilari/rasva koostumuksen ja kasviksien grammamäärät:)

    Sit vaan tsempataan!

    VastaaPoista
  2. Hyvä että asiat jo paremmin! Pitääpä ottaa selvää millanen dieetti on paleo kun en siitä mitään tiedä.
    Tossa fatsecretissä näkee paljonko syöt protskuja/hiilareita ja rasvaa. Mulla on liian paljo hiilareita, mut pikkuhiljaa hyvä tulee :)

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D