keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Naisellisuutta kehiin

Ihan ekana vaakalukema: 88.3kg eli pudotusta 1.1kg. Jippii!! Herkuttomuus puree siis edelleen.

Sitten ihan toiseen aiheeseen. Mulla on tässä sivussa menossa naisellisuusprojekti. Eli mä oon aina ollu semmonen skeittaripoika enkä oikein ikinä ole osannu olla naisellinen. Tietenkin juhliin ja pippaloihin olen laittautunut, mitta arkena tyyli on ollu farkut ja hupparilinjaa. No nyt kun olen vaihtanu työpaikkaa niin olen kiinnittänyt tähän asiaan huomiota. Ennen tehdastyössä oli ihan sama missä vaatteissa menit töihin, koska meillä oli kuitenkin työvaatteet. Nyt meillä ei ole työvaatteita ja pomon toivomuksena on että työvaatetus on siisti, asiallinen ja naisellinen. Eli kauluspaita tai muu siisti yläosa ja mustat housut/hame. No eihän mulla ollut tälläsiä vaatteita vaatekaapissa! Nyt on. Jos vertaa mun nykyistä vaatekaapin sisältöä parin vuoden takaseen ni aika myllerrys on käyny. Onhan siellä ne hupparit ja gollarit edelleen, mutta pidän niitä lähinnä kotona. Oikeastaan tykkään tästä uudesta tyylistä tosi paljon! Eilen mä sitten jatkoin tätä teemaa ulkovaatteisiin ja kävin ostamassa takin ja saappaat. Mä oon yleensä aina ostanu toppatakin jostain urheiluliikkeestä. Semmosen urheilullisen rennon toppiksen, mut nyt ostin ihan erilaisen kuten kuvasta näkyy. Aika kiva ainakin omasta mielestä (ja miehen mielestä)! Mähän jo vähän näytän naiselta :) mutta tämä projekti tässä etenee omaan tahtiinsa ekkä musta ikinä mikään jakkupuku nainen tule, mutta jos nyt edes tunnistaa naiseksi.

P.S. kirkkaanpunanen huulipuna kerää kyllä huomiota!

5 kommenttia:

  1. No johan on pimatsu! Pysäytä mut sit jos meinaan kulkee ohi. :-D

    VastaaPoista
  2. Hieno takki ja itsekin olen yrittänyt vähän naisellistua, mutta vähän jäin ihmettelemään, mikä työpaikka edellyttää "naisellista" pukeutumista? Itse saattaisin vetää herneet nenään. :)

    VastaaPoista
  3. Hyvältä ja naiselliselta kyllä näyttää! :)

    VastaaPoista
  4. Siis olen kultasepänliikkeessä töissä ja esim.farkkuja ei saa olla. Ja tietenkin kun koruja pitäisi pitää niin vaatetus pitäis olla niihin sopivaa. Vanhemmilla myyjillä on jakkuja ja hörhelöpaitoja, mutta mä oon "vähän"nuorekkaampi. Ymmärrän tuon pukeutumiskoodin, koska kyllä muyjän pitää mielestäni olla siististi pukeutunut ja eipä kai se naisellisuus ole pahitteeksi :)
    Nii ja kiitos kommenteista!

    VastaaPoista
  5. Hienon ja hyvin sinulle sopivan takin oot löytänyt!

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D