perjantai 19. heinäkuuta 2013

selkä sano poks!

Mun isä tuli meille yllärivisiitille tiistaina joten tää viikko on menny vähän sekasi sen takia. Keskiviikkoaamuna kävin juoksulenkillä ja astuin pieneen kuoppaan. Siinä ei tuntunu mitään hirveetä kipua, mutta päivänmittaan töissä kipu ylty tosi pahaksi. Jouduin ottaa pari buranaa ja ne onneks vähä helpotti. Eilen mulla oli vapaa päivä ja selkä ihan romuna :( kipeintä teki nostella poikaa, mutta lihasrelaksanttien avulla pystyy toimimaan. Ja tietenkään saikkua en hae...Toi juokseminen on vaarallista hommaa :D
Kyykky harjotusta en oo siis voinu alottaa ku selkä on niin kipee, mutta joka päivä oon kyllä lenkillä käyny koska kävely helpottaa särkyä.

Paino oli keskiviikkona sama kun viime viikolla. Olin tyttöjen kanssa terassilla perjantaina ja käytiin myös syömässä, joten hyvä ettei paino noussut! Tänä aamuna tosin kävin puntarilla ja se näytti 91kg, mutta se selitty taas tässä päivällä kun alko menkat! Eli näillä mennään taas...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D