keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Punnituspäivä

Tänään on taas keskiviikko ja minun punnitus. Vaakahan näytti aamusella 90.2kg eli kilo lähteny viikossa :) JEE!
Mulla on kyllä tosi hyvä viikko takana. En oo herkutellu mitään ylimäärästä (vähän jätskiä sunnuntaina), ja oon käyny 5 kertaa lenkillä ja noista 3krt juoksemalla ja yhden kerran heiluin kahvakuulan kans.
Niin mäkin oon nyt yrittäny juosta kun kaikki sanoo että se kiinteyttää nopeesti ja kunto nousee. Mullahan on taas elokuussa alkamassa salibandykausi ni pitää yrittää vähän nostaa kuntoa siihen mennessä. On mulla kyllä jo kunto noussutkin ku jaksan juosta pitemmän matkan mitä pari viikkoa sitten!
Oon myös tehny aamusin aina niin että jään 3 pysäkkiä ennen työpaikkaa pois bussista ja kävelly sen reilun kilometrin töihin. Pieni teko, mutta parempi sekin ku istua vaan bussissa...
Jos nyt jotain kritiikkiä ni toi jumppaaminen on nyt jääny melki kokonaan pois. Oon aina jumpannu samalla ku katon töllöä ja nyt kesällä ku sitä ei tuu katottua ni ei oo saanu aikaseks! Kyllä se taas tossa syssymmällä palaa ohjelmistoon.
Päivitin tota paino sivua kun oli näköjään jääny sinne päivittämättä. Painohan on nyt vähän sahannu viimesen kuukauden ni en ole ottanu mittoja tai valokuvia. Nyt on taas niin hyvä fiilis tähän laihduttamiseen, et toivotaan ens viikolla jo alle 90kg vaakalukemaa!
Toivottavasti muillakin on menny viikonalku yhtä hyvin!

1 kommentti:

  1. Mulla on mennyt viikon aloitus kanssa ihan suhteellisen hyvin ainakin liikuntojen osalta.

    Olen myös alkanut joka lenkillä vähän hölkkäämään ja tänään sit hölkkäsin jo 45 min puolet yhtäjaksoisesti. Huomaa kyl kuin hyvin on kunto noussut! :)

    Tsemppiä loppu viikkoon!

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D