perjantai 26. heinäkuuta 2013

Jojojojojojo

Nyt ei taas ymmärrys riitä! Oon käyny nyt reilun viikon ajan joka aamu puntarilla, ku halusin nähdä miten menkat vaikuttaa. Kyllä se paino jojoilee ihan kunnolla!
Eli tässä:
KE 90.2
TO 91.1
PE 91.4
LA 90.5
SU 90.5
MA 90.2
TI 89.8
KE 91.4
TO 91.3
PE 91.3

Että näin on paino vaihdellu viime viikon keskiviikosta lähtien. Minkä painon tästä nyt valitsis...Syömiset on ollu suht normaalit ettei niitten takia pitäis hirveesti heittoja olla. Voiko menkat ihan tosissaan vaikuttaa näin paljo painoon? Onhan mulla kyllä maha aina niinku jalkapallo ja muutenkin turpea olo mut en tajua tota vaihtelua painossa.
Menkat siis kesti torstaista keskiviikkoon.

Uskomatonta! Testatkaapa itekin seuraavien menkkojen aikaan...ihan mielenkiinnosta olis hauska kattoo vaikuttaako muilla näin paljo.

Hyvää viikonloppua kaikille :D

P.S kyykkyhaaste jatkuu ja nyt ei enää ole jalat kipeet...

1 kommentti:

  1. Minä olen seurannut painoa päivittäin jossain vaiheessa ja todellakin tuo painon nousu on jotain aika hurjaa siinä vaiheessa 1-2kg mulla. Mutta vain nestettä joten siitä ei kannata huolestua :D Kun menkat on taas ohi niin olo on turvotuksen hävittyä ihanan kevyt ainakin hetken ;)

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D