sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Bikinit päällä!

Tänään repäsin ihan tosissaan! Eli lähdettiin miehen kanssa pesemään mattoja mattolaiturille ja päätin että laitan bikinit päälle :) Oli mulla varmuuden vuoksi T-paita päällä aluksi, mutta sitten kun vesi alko roiskumaan ni päätin etten kastele paitaa. Shortsit jätin jalkaan, mutta myöhemmin nekin lähti kun mentiin uimaan. Apua! En edes muista millon viimeks oisin ollu yleisellä rannalla bikinit päällä. Enhän mä nyt vieläkään ole missään hyvässä kunnossa mutta mitä sitten. Kai kesällä rannalle mahtuu kaikenkokosta ja näköstä!
Mutta siis tuli samalla matot pestyä. Katotaan onko huomenna kädet kipeenä :)
Huomenna loppuu lomat ja alkaa arki. Mua kyllä jännittää hirveesti mennä sinne uuteen työpaikkaan! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Hyvää tulevaa viikkoa kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D