keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Jalat muusina

Nyt on sitten ensimmäiset päivät oltu uudessa työpaikassa ja oon ihan innoissani! Päivät menee tosi nopeesti ja mielekästä tekemistä riittää. Työni on myyntityötä, joten seison suurimman osan ajasta. Tän vuoksi mun jalat on ollu kipeet/väsyneet enkä ole käynyt kun maanantaina aamulla lenkillä! Tosin täällä Tampereella on ollu niin hirveän kuumat ja hiostavat kelit, ettei lenkkeilystä olis edes tullut mitään. Töissäkin olen vaan valunut hikeä kun on niin kuuma. Pitäis varmaan välillä juoda vichyä ettei pelkkää vettä jois, kun tuntuu että tekee hirveesti mieli suolasta!

Syömiset tosin on vakiintunut kun meni töihin.
Syön kotona aamupuuron klo8,
Töissä jotain pientä klo 11,
Ruuan n.klo 14
Ruuan kotona klo 19
On tässä vielä hiomista kun tohon iltapäivään tulee niin pitkä väli, mutta neljän jälkeen ei vaan kerkiä pitää taukoa. Mitenkähän mun kannattais tehdä?

Tänään oli punnituspäivä ja paino oli 90.1kg. Eli nyt on menkka/alkoholipöhöt sulateltu pois. Toivottavasti siis ens viikolla päästään taas alle 90kg! Senttejä on taas kuukaudessa lähteny aika hurja määrä! Uskomatonta kuinka sitä pikkuhiljaa läski "sulaa" pois. Nyt on ollu parin viikon ajan niin kiirettä, ettei ole kerinnyt hirveästi ajattelemaan laihduttamista. Ilmeisesti kuitenkin jotain on iskostunut päähän koska paino on tippunut. Eli hyvä minä :D Tästä jatketaan hyvillä mielin taaperrusta eteenpäin!

1 kommentti:

  1. Voisko sulla olla energiapatukka, banaani tai pähkinöitä töissä mukana, jossain tiskin alla tms.. mistä se olis helppo syödä 14-19 välissä.. Saisit samalla niitä puuttuvia kaloreitakin vähän lisää.

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D