torstai 13. kesäkuuta 2013

pah ja pöh

Mitä hittoa nyt tapahtuu?
Eilen en millään kerinny puntarille ni kävin vasta tänä aamuna ja sehän näytti 90.5...tän nyt arvaskin kun oon ihan pöhöttyny ja mahakin näyttää ihan potkupallolta! Helteillä oli siis se ongelma, että en oikeastaan syönyt kun n.1000 kaloria päivässä mikä on älyttömän vähän. No nyt kun helteet loppu, ni voisin syödä vaikka pulut puistosta! Koko ajan tekee mieli jotakin mussutettavaa vaikka maha olis ihan täynnä. Makeeta ja suolasta vuorotellen tai jopa yhtäaikaa. Kroppa on jotenki ihan sekasi. Mä jo ajattelin et oonko raskaana, mutta kyllä mulla menkat oli normaalisti ni ei kai sekään voi olla mahdollista. Voiko mun kroppa nyt vaan ottaa takasi tota vähäkalorista aikaa? Enhän mä tossa 1000 kalorin aikanakaan oikeastaan laihtunu, ku söin melki kaikki kalorit illalla ja päivällä en muutakun aamupalan. Että ojasta allikkoon mennään...kyllä ottaa päähän ja rajusti! Nyt nuijalla päähän ja potku persuuksiin tälle naiselle. En kyllä pilaa tätä hommaa tämmösellä hölmöilyllä! Intoa kyllä on laihdutulseen edelleen, mutta tuntuu että nyt tapahtuu liikaa asioita kerrallaan ni en kerkiä keskittyä tarpeeksi ruokavalioon. Syön sillon ku kerkiän/muistan enkä yhtään säännöllisesti. Ei hyvä.

Liikuntaa oon kuitenki harrastanu kiitettävästi. Herään n.3 aamuna tuntia aikasemmin ni kerkiän tekemään kunnon lenkin ennen töihin lähtöä. Aamusin on kyllä ihana lenkkeillä ku ei oo vielä paljoa porukkaa liikenteessä ni saa olla ihan rauhassa koiran kans. Yleensä meen lenkin osittain mettässä ni koira saa olla vapaana. Viikonloppusin saatan tehdä kaksikin lenkkiä päivässä. Toinen koiran kanssa, ja toinen pojan ja koiran kans.
Lihaskuntojumppa on kyllä jääny taas vähemmälle ku tuun kotiin vasta kuuden jälkeen, ni oon keskittyny vaan pojan ja miehen kanssa olemiseen. Eiköhän tässä sillekin jää aikaa kun saa tämän rytmin kuntoon ja tottuu tuohon uuteen työhön. Kyllä sekin jaloilta paljon vaatii, kun koko työpäivän seisot ja steppaat edestakasin. Oon kyllä huomannu että iltasi  jalkoja vähän särkee, mutta eiköhän nekin siihen totu.

Nyt sitte perkule ne herkut jätetään sinne kaupan hyllylle ja salaatit taas kehiin! Turha tässä helteitä on syyttää ku ite lipsuu...jatketaan näillä säännöillä.

p.s. pieni kannustuskuva kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Mulla on sama juttu et helteillä ei ruoka maistu, mut kyl mä silti pyrin syömään suhteellisen usein. Mut mitä se sit on, niin se ei välttämättä oo terveellisemmästä päästä.

    Latasin sen saman kalorilaskurin puhelimeeni josta aiemmin mainitsit. Se kuulosti niin hyvälle, josko sitä huomenna jo kokeilisi. Kiitos siitä vinkistä!

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D