sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

helteet jatkuu...

Mä oon huomannu että tästä kuumuudesta johtuen oon todella turvoksissa. Aamulla ei meinaa sormukset mennä sormeen ja nilkkasukista jää jäljet nilkkaan. Ihan kamalaa! Oon kyllä yrittänyt juoda tarpeeksi, mutta huomaan ettei vessassa tarvi käydä ku pari kertaa päivässä. Yleensä saa ravata tunnin välein. Hikoilen kyllä tosi paljon ja koko ajan on semmonen "limakerros" päällä ja tekis mieli mennä suihkuun. Varsinkin nyt kun töissä joutuu käyttämään meikkiä ni tuntuu että naama sulaa. Aamulla kun laittaa meikit ni jo puolenpäivän maissa naama kiiltää ja luomivärit on kadonnu johonki. Tosi viehkeä ilmestys :D

Toisaalta on kyllä ihanaa kun on lämmin ni pystyy lähtemään pihalle ilman sen kummempaa pukemista.  Oon heränny muutamana aamuna tuntia aikasemmin ni oon kerinny tekemään kunnon lenkin. Ostin käsivarteen kännykälle semmosen taskun että voi pitää puhelinta siinä joa ei ole taskuja. Kuuntelen aina lenkillä puhelimesta radioo ni toi on tosi kätsy! Kalvon läpi voi käyttää kosketusnäyttöpuhelinta ni ei tartte erikseen ottaa pois sitä taskusta jos esim. puhelin soi. Samalla mulla on sport trackeri päällä ni näkee paljonko tulee lenkkeiltyä. Hifistelyä lenkillä :D vielä pitäis sitä sykemittaria opetella käyttämään ni sais senkin lenkille mukaan. Onko teillä sykemittarista ollu hyötyä laihdutuksessa?

Nyt vielä nurmikkoa leikkaamaan ennen iltatoimia. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Sama mulla. Valitettavasti vihkisormuksen lisäksi ne turvoukset näkyy myös puntarilla:)

    Tänäön oli viimeää aamulla ja olin ihan ihmeissäni, että pitääkö lapsille laittaa takki???

    VastaaPoista
  2. Liityin seuraamaan sun matkaa tavoitteeseen :)

    VastaaPoista
  3. Opido teretulemast! Kiva saada lisää lukijoita :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on sama puhelin kun sinulla, mistä ostit sen rannekotelon puhelimellesi?? Mun pitäis kans hankkia että saisin musaa mukaan lenkille, kun huomenna starttaan taas uuden alun.

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D