maanantai 9. joulukuuta 2013

Netti edelleen poikki

Nyt alkaa kyllä hermoja kiristää kun tuota nettiä ei saada kuntoon! Kohta 3 viikkoa ollut pimeenä. Tänään pitäis tulla korjaaja, kun kaikki muut on jo kokeiltu. On se kumma että lasku kyllä tulee vaikka netti ei toimi! No eipä voi maksaa kun ei ole sitä verkkopankkia käytettävissä. Tosi moni kyllä maksaa laskunsa puhelimella, mut mä en jotenki luota siihen (tiedän että puhelinmaksu on oikeesti turvallisempaa asiantuntijoiden mukaan). No peukut pystyyn et tänään kun meen töistä kotiin ni meillä toimii kaikki pelit ja vehkeet :)

Mä oon saanu kaksi haastetta tässä välissä ja vastaan niihin heti kun vaan pääsen koneelle. Toinen oli aika mielenkiintonen: kuvaa arkipäivä ja vapaapäivä. Vähän näkee miten ne eroaa toisistaan. En saa tähän puhelimella nimettyä erikseen blogeja, mutta kaikki jotka lukee tän ni haastan teidät!

Mites teidän pikkujoulut? Mulla on tässä joulukuussa ollu kahdet pikkujoulut ja huomaa kyllä et ku harvoin juo ni kärsii kauemmin! Lauantaina ku juhlii ni keskiviikkona on normaali olo. Väsyttää ja tekee mieli syödä makeeta ja suolasta vuorotellen ja nestepöhö on kauhee. Mut kyllä tän kaiken kestää kun molemmat pikkujoulut on ollu niin mukavia! Varsinki joukkueen pikkujouluissa oli niin paljo aktiviteettejä (speden spelit & tanssiminen) et ei nyt ihan kokonaan syömiseks ja juomiseks. Olen syönyt 3 joulutorttua ja about 10 konvehtia. Piparitaikinakin odottaa pakkasessa ja se pitäis ens viikonloppuna leipoa.
Lahjat on aikalailla ostettu, mut pojan ja miehen lahjat on vielä hankkimatta. Eli kauppareissu on vielä edessä. Oon tänä jouluna yrittäny hankkia lahjat ns.kivijalka kaupoista eli ei kauppakeskuksista. Yritän siis antaa rahani pienyrittäjille enkä kansallisille firmoille. Uusi periaate jota yritän noudattaa jatkossakin.

Hyvää joulunodotusta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D