maanantai 30. joulukuuta 2013

Joulun jälkeistä elämää

Joulu on vietetty ja ähkyhän siitä tuli!

Me ajeltiin 23.pvä Kuusamoon mun kotikonnuilleen ja oltiin meidän mökillä joulun aika. Perjantaina tultiin kotiin ja nyt on pyykättävää, kaupassa käyntiä ja muuta touhua ollu taas yllinkyllin. Oli kyllä ihana vaan rauhoittua ja olla öllöttää, mutta nyt se on ohi ja alkaa taas ruotuun palaaminen. Tänään paluu myös arkeen eli töihin mars!

Viikonloppuna kävin molempina päivinä koiran kanssa kunnon lenkillä ja sitten jumppailin vielä kotosalla mun uudella selättimellä :-) eli siis joulupukki (vai mun mies) toteutti mun toiveen ja toi mulle selättimen. Täältä selätin.fi voitte käydä tutustumassa jos ette tiedä mistä puhun. Mulla on ollut selässä kaksi kertaa välilevyn pullistuma ni pitäis pitää noi korsetin lihakset kunnossa. Tätini joka on fysioterapeutti soitti ja sanoi, että he käyttää noita selättimiä töissä selkäkuntoutujille ja käski hankkia semmosen. Ja voin kyllä sanoo että on tosi hyvä! Varsinkin kun ottaa painot käteen ni tulee lihaskuntoa käsivarsille ja hartioille. Sillä mä oon nyt muutaman päivän jumppaillu ja tuntuu kyllä tossa keskivartalossa. Tulipa tässä nyt samalla mainostettua :-)
Eilen oli vielä säbätreenit ja tuli juostua ihan kunnolla. Hiki virtasi ja harkkojen jälkeen olin ihan poikki. AAH ihana tunne!

Nyt jos taas sais itsestään irti et alottais lihaskuntojumppailut taas ihan kunnolla. Huomaa että kun on seisomatyö, ni puutuu paikat kun ei oo lihaksisto kunnossa. Miehen kanssa tussa lyötiin veto että ollaan ns.tehotammikuulla eli hän on tipattomalla ja minä herkuttomalla. Katsotaan miten se painoon ja ennen kaikkea oloon vaikuttaa. Ainakaan suklaata ei tee edes mieli vaikka sitä tuolla kaapissa vielä koululta löytyykin. Yäk!

Ajattelin vastata nyt saamaani haasteeseen. Minut siis haastoi http://life-is-sweet-maajaproject.blogspot.fi kiitos siitä! Tämä onkin tosi kiva haaste, mutta tosiaan vaikea...mutta yritetään:

"Liian usein meillä tulee mietittyä niitä asioita ja kohtia itsestämme, joista emme pidä. Joita haluaisimme muuttaa. Joita inhoamme. Jotka saavat meidät itkemään. Liian leveä tai lattea takapuoli, liian ohuet tai liian kiharat hiukset, liian isot tai liian pienet tissit, hörökorvat, väärän väriset silmät, liikaa rasvaa väärässä paikassa, liian vähän muualla, kyömy nenässä, hampaat vinot.

Haluan laittaa leviämään haasteen, joka pakottaa sinut hetkeksi pysähtymään peilin eteen ja keskittymään siihen, mikä sinussa on kaunista ulkoisesti? Haluan, että haaste pakottaa sinut hetkeksi katsomaan sisälle itseesi: mikä sinussa on kaunista sisäisesti? Haluan, että tämä haaste leviäisi kauas ja saisi ihmiset arvostelun sijaan arvostamaan itsessään sitä kauneutta, mitä meihin kaikkiin on luotu niin runsaasti <3 Lady Puntti



Haaste on helppo ja ihana:kerro haasteesta omassa blogissasi ja listaa itsestäsi viisi (5) asiaa sisäistä tai ulkoista joista pidät tai ainakin haluat oppia rakastamaan jos et siihen vielä pysty.

1. Minulla on kauniit silmät ja ripset on pitkät ja taipuisat. 

2. Minulla on hyvänmallinen vartalo eli kapea vyötärö ja leveä lantio. Vielä kun saisin ylimääräiset kilot pois niin se erottuisi paremmin.

3. Minulla on vahvat hiukset ja kynnet. Tykkään laittaa ja lakata kynsiäni, varsinkin kun se on nykyisessä työssäni mahdollista ja jopa suotavaa.

4. Minulla on aina ollut hyvä itsetunto. Vaikka olen aina ollut isokokoinen vaikka en ylipainoinen, niin silti mahdolliset kiusaamiset/arvostelut eivät ole minuun vaikuttaneet. Ainoa jonka mielipide tässä asiassa vaikuttaa on oma mies, mutta hänkin on tyytyväinen ulkonäkööni.

5. Olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota ulkonäkööni. Haluan muuttaa tyyliäni naisellisemmaksi ja olen nyt niin yrittänyt tehdä. Ihmisten ilmoille lähtiessä laittaidun sen näköiseksi että kehtaa kattoa itseä peilistä ja näkee siellä naisen eikä skeittaripoikaa. Ostin jopa punaisen huulipunan ja olen saanut siitä uskomattoman paljon palautetta ja huomiota että aijon jatkaa sen käyttöä :) 

Tämä olikin tosi kiva haaste. Aika monta tähän on jo haastettu, mutta haastanpas minäkin muutaman:

3 kommenttia:

  1. Kiva haaste! Tänks, tarttee vastata. Ittehillintää teille molemmille tammikuuks. Mää haluan nährä sun punasen huulipunas. :-D

    VastaaPoista
  2. Haaste otettu vastaan :) Ihanaa uutta vuotta sinulle!

    VastaaPoista

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D