maanantai 16. joulukuuta 2013

Nyt kun vihdoinkin pääsin tietokoneelle niin vastailen haasteeseen jonka http://laardisulaa.blogspot.fi/

Olen tälläseen jo aikasemmin vastannutkin, mutta vastaan mielelläni uudestaankin. En tosin haasta ketään koska olen niin monta jo tähän haastanut. Elikkä tässä niitä vastauksia paukkuu:

1. Miksi aloit bloggaamaan?
Ajattelin että tästä olisi hyötyä laihduttamisessa ja kai mä halusin jakaa juttujanikin ;)

2. Lempiruokasi?
Kalaruuat. Lohi kaikissa muodoissa on niiiiin hyvää!

3. Jos saisit valita kielen mitä puhuisit sujuvasti, mikä se olisi?
Ääh tosi vaikee valinta ruotsin ja espanjan välillä. Kai se on pakko valita ruotsi.

4. Tämän hetken lempi biisisi?
Mä oon todella huono muistamaan biisien nimiä mut muistaakseni esittäjä on nickelback(vai miten se kirjotetaan). Biisissä on hyvä kertsi ja rytmi. En yleensä kuuntele sanoja vaan rytmiä.

5. Mitä pidät karppausbuumista?
Itsekin karpanneena kai mun pitää sanoa että kannatan karppaamista. Mulla ei ole ikinä ollu niin hyvä olo kun karppaamisen aikana, mut tuleehan se kalliiksi ja on jotenkin vaikeampaa kun normi ruokavalio.

6. Katsotko realityä tv:stä?
Jotain joo. En tykkää mistää BB:stä tai mitänäitänyton, mut kattelen esim. selviytyjiä ja erilaisia kilpailuohjelmia.

7. Tiedätkö syyn lihomiseesi?
Syön enemmän ku kulutan.

8. Milloin uskot olevasi tavoitepainossa?
Ens vuoden puolelle se menee :D eiku oikeasti ensi kesänä haluaisin painaa sen alle 80kg.

9. Parasta treenimusaa?
Kuuntelen aina radiota lenkillä ja muutenkin.

10. Kissat vai koirat?
Todellakin koirat!

11. Paras sipsimaku top 3?
Syön aina sourcream ja onion ku syön sipsiä. Mies ostaa tavallisia tai grillisipsejä et on kai nekin ihan hyviä.


Tässä kaikille tsemppikuvaa viikon alkuun ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D