maanantai 9. syyskuuta 2013

Säbäturnaus

Eilen oli ystävyysturnaus Parkanossa ja oli taas niin kivaa päästä pelaamaan! Eka peli voitettiin ja toinen pelattiin tasan. Ja molemmissa peleissä sai juosta ihan hullunlailla! Mun joukkuekaverin sanat kiteyttää aika hyvin peliä: " Mä oon ihan litimärkä hiestä ja toivon että toi neste mikä valuu jalkoja pitkin on myös hikeä!" Olin kyllä ylpee itestäni ku jaksoin tosi hyvin. Ja meitä oli vaan 3 pakkia! Huomaa et kunto on kyllä kasvanu. Toisen pelin viimenen erä oli aika taistelua jaksamisessa, mut aah oli niin ihana tunne pelien jälkeen ku oli vetäny ittensä ihan piippuun! Ku pääsin kotiin ja suihkuun ni menin poitsun kans nukkumaan jo ennen ysiä :)
Aamulla oli pieniä vaikeuksia tulla rappuset alakertaan ja laittaa vaatteet päälle, mut eiköhän se tästä. Nyt alkaakin harkat 2 kertaa viikossa eli torstaina taas maila käteen. JES!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D