keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Lääkekuuri ja turvotus

Kävin maanantaina lääkärissä joka totes että mulla on poskiontelotulehdus ja määräs antibioottikuurin. Olo oli eilen jo ihan ok ja tänään olin jo töissä. En ehkä täysissä ruumiin ja sielun voimissa mut pakkohan se oli mennä ku ei saikkua enempääkään saanu. Nykyajan lääkärit on kyllä ihmeellisiä ku nytkin olis antanu maanantain vaan, mut kun mittas kuumeen ja sitä oli 37.4, laitto vielä tiistain. Mihin katos kuumeeton päivä? No se ollaan nykyään jo töissä!
Toi antibioottikuuri laitto mun kropan jotenkin ihan jumiin. Tuntuu että kaikki neste mitä juon jää suoraan kroppaan koska vessassa ei oo tarvetta käydä. Ei kummallakaan tarpeella ja tää alkaa olee jo tukalaa. Yleensähän kai lääkekuuri tekee juurikin toisinpäin? Siis tulee ripuli.  No ei mulla  sanomattakin on selvää että tän aamun punnituksessa vaaka näytti 88.7kg eli +700. Plaah :( eli pa**a viikko jatkuu edelleen! !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D