perjantai 22. marraskuuta 2013

Netti poikki

Taas on hetki menny ettei musta oo kuulunu mitään! Meillä on edelleen kotosalla nettiboksi pimeenä tuon Eino myrskyn takia, joten kaikki toiminta netin ihmeellisessä maailmassa on ollu jäissä hetken aikaa. Ikävä kyllä myös koulutehtävien tekemiset! Maanantaina on taas yhden tehtäväjakson palautukset, mut milläs palautat. Plaah!
Eilen oli niin ihana aamu kun oli pikku pakkanen ja alko sataa LUNTA! Mä oon niin talvi-ihminen et tommonen saa mut todella hybälle tuulelle. Muksu oli ihmeissään ku ei varmaan muista viime talvesta mitään. Nauro vaan kun hiutaleet osu naamaan :)
No tänään taas palattiin arkeen eli vettä sataa...tää ilma masentaa kyllä näinkin positiivisen naisen mielen. Ja mikäs tulee mieleen ku joka paikka on harmaana ja masentaa? Herkuttelu...En pahasti ole retkahtanu, mut kyllä huomaan että tekee kaikkea mieli kun masentaa. Töissä alkaa joulukuun alussa kuulemma kauhea suklaaralli kun kaikilta tuotteentoimittajilta tulee konvehteja ja asiakkaatkin tuo niitä. Kahtotaan miten mä pärjään...
Tänään on kuitenkin kivaa tiedossa ku on tyttöjen saunailta :)
Mitäs teillä on viikonlopuksi suunnitteilla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D