torstai 15. elokuuta 2013

Salibandykauden aloitus

Jes se on säbäkausi alotettu. Mä kyllä tykkään ihan älyttömästi tästä lajista! Oon pelannu jo oikeastaan yläasteesta lähtien vaihtelevalla aktiivisuudella. Viimeset n.7 vuotta meijän joukkue on pelannu divarissa. Alotettiin 4.divarista ja noustiin jopa kakkosiin, mutta nyt kolmoset on ollu meille tosi hyvä sarja. Meijän joukkueella on ollu aina ollut mottona "apinan raivolla ja suurella sydämellä" eli tosissaan mutta hyvällä mielellä. Ei meillä ikinä haukuta/ dissata ketään jos vähän mokailee, koska me kaikki tehdään niin. Eikä meillä oo ikinä ollu mitään hirveitä tavotteita ku lähinnä pelataan sen takia että tulis liikuttua.

Mä oon kyllä aina ollu ennemmin ryhmäliikkuja ku yksin puurtaja. Oon tähän astisen elämäni aikana pelannu montaa eri joukkuelajia, mut salibandy on kyllä ehdottomasti paras. Ja oon mä kyllä ollu ihan surkeissakin joukkueessa joissa kukaan ei viihtyny ja joku aina dominoi. Onneks joukkueissa yleensä noi dominoijat hiljennetään. On se hirveesti itestäkin kiinni miten viihtyy. Ei kaikkea kannata ottaa niin tosissaan ja jäädä jauhamaan mielessään. Toi kyllä pätee ihan koko elämään.

Mut joo siis alotettiin eilen kausi 3-6 voitolla eli hyvillä fiiliksillä jatketaan. Laihtumisen kyllä huomas kentälläkin ku  jakso juosta! Se on kyllä ihmeellistä että sitä on jotenkin niin keskittyny peliin ettei edes huomaa kuinka paljo tulee juostua ja hiki virtaa. Adrenaliini jyllää ja on vaan niin kivaa :) Ja aaah sitä ihanaa tunnetta ku menee pelin jälkeen suihkuun! On niin väsyny mutta onnellinen!

Onkos muut joukkueurheilijoita vai liikutteko mieluummin yksin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä mulle kommenttia hyvässä ja pahassa! On kiva tietää että joku seuraa mun juttuja :D